teisipäev, 10. aprill 2012

Test: kas minust saab hea ettevõtja


Kas sul tekkis mõte loobuda teistele töötamisest ja teha ise ettevõte? Kas kahtled veel? Saad kiiresti vastuse kui vastad järgmistele küsimustele. Ole aga vastamisel endale aus!

  1. Mulle ei meeldi kui mind käsutavad inimesid, kes teavad minust vähem.
  2. Mulle meeldivad väljakutsed.
  3. Mulle meeldib võita.
  4. Mulle meeldib olla enda boss.
  5. Ma otsin alati uusi ja paremaid võimalusi oma töö tegemiseks.
  6. Mulle meeldib kahelda igapäevastes tõdedes.
  7. Mulle meeldib ülesannete ellu viimisel kaasata teisi inimesi.
  8. Inimesed innustuvad minu ideedest.
  9. Ma olen haruharva rahul.
  10. Ma ei suuda paigal istuda.
  11. Ma tulen tavaliselt rasketes olukordades hästi toime.
  12. Ma pigem ebaõnnestun enda asja tehes kui õnnestun kellegi teise asja tehes.
  13. Lähen probleemide korral alati appi.
  14. Ma usun, et ka vanad koerad õpivad (ja isegi leiutavad) uusi trikke.
  15. Minu pereliikmetel on oma firmad.
  16. Mu sõpradel on oma firmad.
  17. Töötasin lapsena kooli kõrvalt.
  18. Mulle meeldib asju müüa.
  19. Ma muutun rõõmsaks kui saavutan töös tulemusi.
  20. Ma oleksin teinud palju parema testi (oleksin muutnud neid asju: …)
Kui vastasid „jah“ 17 korda või rohkem, siis on aeg kaaluda ettevõtte tegemist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar