teisipäev, 10. aprill 2012

Albert Einsteini õpetused


1. Ole uudishimulik
„Mul pole mingit erilist annet. Ma olen lihtsalt ülimalt uudishimulik.“
2. Püsivus on hindamatu
„Asi pole selles, et ma oleksin nii tark; ma lihtsalt pusin probleemi kallal kauem.“
3. Keskendu praegusele hetkele
„Iga mees, kes sõidab ohutult samal ajal kui ta suudleb ilusat tüdrukut ei pööra suudlusele piisavat tähelepanu.“
4. Ettekujutus on võimas
„Ettekujutus on kõik. See on ülevaade ees ootavatest ahvatlustest. Ettekujutus on tähtsam kui teadmised.“
5. Tee vigu
„Inimene, kes pole kunagi teinud vigu pole kunagi midagi uut proovinud.“
6. Ela hetkes
„Ma ei mõtle kunagi tuleviku peale – see tuleb piisavalt kiiresti.“
7. Loo väärtust
„Püüdle mitte niivõrd edu kui väärtuse poole.“
8. Ära oota erinevaid tulemusi
„Hullumeelsus: ühe ja sama asja tegemine üha uuesti ja uuesti oodates erinevaid tulemusi.“
9. Teadmised tulevad kogemusega
„Informatsioon ei ole teadmised. Ainukeseks teadmiste allikaks on kogemused.“
10. Õpi reeglid selgeks ja siis mängi paremini
„Sa pead õppima mängu reeglid selgeks. Ja siis pead mängima premini kui kõik teised.“

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar