reede, 1. märts 2013

15.-16. märts 2013 info- ja haridusmess Orientiir Narvas


AEG: (Mess on avatud) 15.03. kl 11.00-17.00;    16.03. kl 11.00-15.00
KOHT: Narva Spordikeskus,  Rakvere 22D, 20305, Narva (kaart)
EESMÄRK: Iga-aastase infomessi eesmärk on pakkuda Narva linna ja kogu Ida-Virumaa regiooni noortele võimalikult palju informatsiooni õppimise, vaba aja veetmise, tööhõive ja kõige muu kohta, mis puudutab tulevase elu planeerimist. Samuti pakkuda noortega tegelevatele inimestele informatsiooni koolituse, metoodilise materjali, raamatute ja kõige muu kohta, mis aitab tööd huvitavamaks ja sisukamaks teha.
EKSPONENDID:  Messi eksponentideks kutsume kõiki, kelle tegevusvaldkonda kuulub:
Õppetöö ja koolitus
Õppetegevusega seotud teenuste või kaupade pakkumine
Tööhõive, kutse ja karjäär
Noorte tervistav ja arendav puhkus
REGISTREERIMINE, OSAVÕTUMAKS ja INFORMATSIOON:
Osavõtumaks - 0 eur
......................................................................................................

Нарвский молодёжный центр приглашает вас приянть участие в инфомессе ОРИЕНТИР-2013, которая состоится 15-16 марта в Нарвском спортивном центре (Раквере 22д).
Инфомесса ОРИЕНТИР – это крупнейшее в Ида-Вирумаа недоходное молодёжное мероприятие, которое проводится в Нарве  с 1996 года. ОРИЕНТИР предоставляет молодёжи  и жителям уезда возможность получить всевозможную информацию  об условиях обучения, работы и отдыха в Эстонии и за границей.
Также инфомесса помогает молодёжи ближе  познакомиться с  учебными заведениями, узнать, какие специальности сейчас популярны, получить полезные контакты для сотрудничества, а учебным заведениям, фирмам и организациям  позволяет познакомиться со своими будущими студентами, клиентами, членами.
В качестве экспонентов на инфомессу приглашаем всех, чья сфера деятельности связана с
учебной работой и обучением,
предложением услуг и товаров, связанных с учебной деятельностью,
трудовой занятостью, планированием карьеры и профессиональной ориентацией,
молодёжным оздоровительным и развивающим отдыхом.
Вместе мы поможем молодёжи найти дорогу в достойное будущее!
Ждём вас 15 марта с 11.00 до 17.00 и 16 марта c 11.00 до 15.00 на Инфомессе ОРИЕНТИР!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar